مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 20:202020-03-29اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/ پیش بینی هفته ای بارانی در اردبیل


سامانه بارشی که از بعد از ظهر شنبه وارد شمال غرب کشور شده است هم چنان به صورت متناوب تا اوایل وقت روز سه شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر هفته جاری در غالب مناطق استان است و سامانه بارشی که از بعداز ظهر شنبه وارد شمال غرب کشور شده هم چنان به صورت متناوب تا اوایل وقت روز سه شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

این سامانه موجب رشد ابرهای همرفتی و افزایش ابرناکی و در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و نواحی سردسیر استان با احتمال بارش برف خواهد شد.

به دلیل فعالیت سامانه و نفوذ زبانه های کم فشار در سطح زمین، وزش باد جنوبی گاهی تند باد نیز در نواحی مرکزی و جنوبی استان انتظار می رود.

روز سه شنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته شده، اما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی، مجدداً در اغلب مناطق استان بارش باران غالباً به صورت رگبار و رعدوبرق را شاهد خواهیم بود و با توجه به رخداد بارش های رگباری، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و  رودخانه ها دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/ پیش بینی هفته ای بارانی در اردبیل

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/ پیش بینی هفته ای بارانی در اردبیل