مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 18:002020-03-29پزشكي

شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 1443 نفر رسید /


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه امروز نتیجه آزمایش 82 نفر دیگر نثبت اعلام شد، افزود: تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در آذربایجان شرقی به 1443 مورد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روزبه رجایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز امشب در گفت وگوی خبری زنده تلویزیونی در تشریح آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته نتیجه تست 82 نفر مثبت قطعی به کویید 19  اعلام شده و مجموع مبتلایان به کرونا در استان  به یک هزار و 443  نفر رسید.

وی افزود: تاکنون از بین مبتلایان  780 نفر بهبود یافته که این رقم نشان دهنده  این است که تقریبا 55 درصد مبتلایان بهبود یافته و مابقی در حال مداوا هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز  شهرها با بیشترین درگیری کرونا در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دو شهرستان سراب و شبستر بیشترین آمار مبتلایان به نسبت جمعیت خود دارند و سپس شهرستان های میانه و مراغه و اهر و تبریز بیشترین آلودگی نسبت به جمعیت را دارد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه بیمارستان های استان آمادگی پذیرش بیماران کرونا دارد و حتی بخش مخصوص کرونا مهیا شده است، گفت: باید این زنجیره گسترش جهت کنترل و ریشه کنی قطع شود از این رو از همه مردم خواستاریم تا از رفتن به 13 به در جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 1443 نفر رسید /

شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 1443 نفر رسید /