مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-29پزشكي

کرونا در هرمزگان جان یک نفر دیگر را گرفت


دکتر حسین فرشیدی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمار فوت شده یک خانم 63 ساله از ساکنان شهرستان میناب با بیماری زمینه ای قلبی است.

وی خاطرنشان کرد: تا روز دهم فروردین ماه شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 181 مورد رسیده که نسبت به روز گذشته دو نفر افزایش یافته است.

فرشیدی شمار مبتلایان فعلی به کرونا که در مراکز درمانی هرمزگان بستری هستند را هفت نفر اعلام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی حاد تنفسی تاکنون یک هزار و 194 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این شمار یک هزار و 41 نفر ترخیص شدند و مابقی همچنان تحت نظر هستند.

طبق اعلام دکتر فرشیدی آمار مبتلایان به کرونا در بندرعباس 92 نفر، کیش 37 نفر، قشم 19، پارسیان و بستک هر کدام، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج، جاسک و خمیر یک، رودان چهار و میناب 11 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با اعلام مجدد سازمان بهداشت جهانی مشخص شده است که احتمال انتقال هوایی این ویروس تقریبال منتفی است و شهروندان باید مراقب انتقال از قطرات مایع و ماندگاری ویروس در سطوح باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در هرمزگان جان یک نفر دیگر را گرفت

کرونا در هرمزگان جان یک نفر دیگر را گرفت