مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:102020-03-29بين الملل

شروط صنعا برای توقف عملیات های پهپادی و موشکی علیه سعودی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام رییس هیأت مذاکره کنندگان صنعاء حملات گسترده موشکی و پهپادی نیرو های یمنی به عمق خاک عربستان را واکنش طبیعی دانست و گفت که صرفا با توقف تجاوزات، - یک مقام دیپلماتیک یمن گفت: عملیات های پهپادی و موشکی علیه عربستان، واکنش طبیعی به تجاوزات ائتلاف سعودی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام رییس هیأت مذاکره کنندگان صنعاء حملات گسترده موشکی و پهپادی نیرو های یمنی به عمق خاک عربستان را واکنش طبیعی دانست و گفت که صرفا با توقف تجاوزات، اینگونه حملات نیز متوقف می شود.

به نوشته وبگاه المسیره، او گفت که از درخواست دبیرکل سازمان ملل برای توقف درگیری ها استقبال می کند، اما توقف حملات پس از آن رخ می دهد که کشور های متجاوز تصمیم روشنی برای توقف حملات بگیرند و یمنی ها را برای تعیین سرنوشت خویش تنها بگذارند.

عبدالسلام تأکید کرد: ما خواهان صلح هستیم چرا که مورد هدف و محاصره قرار گرفته ایم و توقف تجاوزات بیش از دیگران به نفع ماست.

ما در موضع دفاع در برابر ائتلافی هستیم که آمریکا آن را رهبری می کند و تنها راه حل این است که متجاوزین صریحا توقف حملات را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط صنعا برای توقف عملیات های پهپادی و موشکی علیه سعودی ها

شروط صنعا برای توقف عملیات های پهپادی و موشکی علیه سعودی ها