مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-29سياسي

سپاه در عرصه های مختلف الگو است


حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز و پاسدار، اظهار کرد: به گفته امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود، کشور نبود و این یک واقعیت غیرقابل انکار است که امروز همه مردم ما به این مسئله بیش ازپیش پی بردند و برای ما ایرانی ها و دوستداران انقلاب اسلامی در سرتاسر دنیا این مسئله ثابت شده است.

وی، یاد و خاطره شهدای پاسدار را گرامی داشت و افزود: حاج قاسم سلیمانی یکی از پاسداران شهیدی است که خود یک گواه و شاهد بر حقانیت این مطلب است که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: سپاه پاسداران ما مشغول پاسداری در عرصه های مختلف هستند و در هر زمان که به حضور سپاه احتیاج است و انقلاب اسلامی دچار مسئله ای شود سپاه در خط مقدم برای حل آن مسئله ورود پیدا می کند و اکنون نیز شاهد هستیم که سپاه و بسیج به صورت شبانه روزی در عرصه دفاع از سلامت مردم در کنار کادر درمانی که مشغول جهاد هستند و فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده بیان کرد: امید می رود که مسئولان ما حرکت درست قرنطینه کردن را جدی بگیرند، ادامه دهند و پای این تصمیم صحیح، محکم بایستند تا این ویروس ریشه کن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در عرصه های مختلف الگو است

سپاه در عرصه های مختلف الگو است