مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-29حوادث

توقیف 5 خودرو و اعمال جریمه برای 14 خودروی متخلف در رفسنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ محمدمهدی کریمی عصر یکشنبه در نشست خبری با موضوع روز طبیعت و بیماری کرونا، با تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان همانند سایر نقاط کشور به دلیل ویروس کرونا مشکلاتی وجود دارد ناجا بر آن شده دستورالعمل ها را صادر و اجرایی کند.

وی بیان کرد: از صنوف شهرستان برای همکاری با اماکن و قطع زنجیره ارتباطی کرونا ویروس در شهرستان تشکر می کنم و اکثر اصناف در این زمینه همکاری داشتند، رانندگان هم مراعات کنند و عبور و مرور غیر ضرور را کنار بگذارند.

فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: اعمال قانون و جریمه 500 هزار تومانی از روز گذشته در رفسنجان آغاز شده که در این زمینه پنج دستگاه خودرو توقیف و 14 دستگاه خودرو جریمه سنگین به واسطه تردد بی مورد در سطح شهر داشتند.

کریمی با بیان اینکه شهروندان حتماً رعایت کنند و این تصمیم گیری ناجا نیست بلکه تصمیم کارگروه بهداشتی است، ابراز داشت: نیروی انتظامی شهرستان چندین پست قرنطینه و ایست و بازرسی به پست های قبلی افزوده است که شامل جوادیه فلاح، کبوترخان اسماعیل آباد نوق، احمدآباد دئفه، دوراهی مانی سرچشمه و جاده زرند- رفسنجان است.

رییس پلیس رفسنجان تأکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند ورودی استان به استان بسته شده شهرستان به شهرستان هم به همین ترتیب ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 5 خودرو و اعمال جریمه برای 14 خودروی متخلف در رفسنجان

توقیف 5 خودرو و اعمال جریمه برای 14 خودروی متخلف در رفسنجان