مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-29اقتصادي

استاندار خوزستان گفت: تردد محله به محله در 13 فروردین امسال ممنوع است


غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در پنجمین نشست ستاد مدیریت ویروس کرونا در اداره کل مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: البته در خصوص روز طبیعت منتظر تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم اما به طور کلی از روز 12 فروردین کنترل منطقه به منطقه و محله به محله را خواهیم داشت و در مناطق با وضعیت قرمز حتی امکان دارد خانه به خانه نیز این امر را کنترل کنیم.

وی افزود: از ترددهای غیر ضروری ممانعت می کنیم، نیابد اجازه دهند افراد از مناطق خودشان خارج شوند و کسی نباید به قصد تفریح و گردش حتی از یک منطقه به منطقه دیگر برود.

وی گفت نکته دیگر این که تجمع در منزل آشنایان و اقوام ممنوع است، این که در خود شهر در یک منطقه جمع شوند فرقی با دیگر تجمعات ندارد و جمع شدن در خانه اقوام از تجمع در محیطهای باز خطرناک تر است.

استاندار خوزستان با درخواست از مردم برای ماندن در خانه توضیح داد: هر چند این مساله برای برخی سخت است اما برای پیشگیری از این بحران لازم است.

وی افزود: تاکید بر این است مراقبت ها به شکل جدی صورت گیرد، با کسانی که قانون را رعایت نکنند و مصوبات را اجرایی نکنند برخورد قانونی شود.

شریعتی گفت: ما نمی توانیم سلامت و جان شهروندان را به خاطر یک گروه کوچک که غفلت و سستی می کنند به خطر بیاندازیم و از این بابت است که به طور ویژه از جان مردم صیانت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان گفت: تردد محله به محله در 13 فروردین امسال ممنوع است

استاندار خوزستان گفت: تردد محله به محله در 13 فروردین امسال ممنوع است