مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 14:502020-03-29اجتماعي

اجازه ورود به فضاهای سبزاستان تهران به ویژه لواسانات داده نمی شود


در روزهای 12 و 13 فروردین اجازه ورود به فضاهای سبز استان تهران، به ویژه لواسانات و مناطق گردشگری شرق تهران داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از کارمندان و کارگران استان تهران از استان البرز به محل کار خود می آیند، گفت: به همین دلیل برای رفاه حال این عزیزان و به پیشنهاد استانداری تهران و تصویب وزارت کشور در طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهای پلاک استان البرز و تهران می توانند، در هر دو استان تردد کنند، تا مشکلی برای واحدهای صنعتی و اداری این استان ها پیش نیاورد.

وی گفت: البته این مجوز تردد برای عبور کارمندان و کارگران است، اما مسافران حق ورود به استان البرز را ندارند و در 24 ساعت گذشته 21 فقره جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است.

ما لیست این کارمندان و کارگران را در اختیار پلیس راه محورهای مختلف گذاشته ایم و بیمه خودروها نیز به طور تصادفی بررسی می شود و علاوه بر آن کارت های کارگری و کارمندی این عزیزان نیز چک و بررسی می شود.

در روزهای 12 و 13 فروردین منع تردد از درب منازل اعمال نمی شود، اما اجازه ورود این هیچکس به بوستان ها و فضای سبز و محل های اجتماعی در استان تهران به ویژه لواسانات و یا شهرستان های گردشگری شرق استان داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ورود به فضاهای سبزاستان تهران به ویژه لواسانات داده نمی شود

اجازه ورود به فضاهای سبزاستان تهران به ویژه لواسانات داده نمی شود