مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29اجتماعي

تخت آی سی یو، مهمترین نیاز تنها بیمارستان گلوگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، گلوگاه به عنوان شرقی ترین شهر مازندران و هم مرز با دو استان گلستان و سمنان، همچون سراسر استان و کشور این روزها با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و این در حالیست که تنها بیمارستان این شهرستان، فاقد تخت آی سی یو است.

این روزها که ویروس کرونا تا یک قدمی ما ایستاده است؛ کمبود و نبود نیازهای بهداشتی و بیمارستانی، بر دامنه نگرانی مردم این دیار افزوده است و در همین راستا خواجوی یکی از شهروندان گلوگاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: خدمات مختلفی در طول این مدت در شهرستان برای مقابله با کرونا انجام شده است که قابل ستایش است اما نمی توان به راحتی از نبود تخت آی سی یو در تنها بیمارستان این شهرستان گذشت.

وی افزود: ما مجبوریم در این شرایط حساس و بحرانی بیماران خود را به بهشهر منتقل کنیم و این برای ما بسیار دشوار است و نگرانی های ما را افزایش داده و انتظار داریم مسئولان به داد ما برسند و تجهیز یک یا دو تخت آی سی یو در بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه در دستور کار قرار گیرد.

خواجوی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران شهرستان نکا به بهشهر و حتی ساری مرکز مازندران مراجعه کرده و خدمات دریافت می کنند؛ اما ما به دلیل اینکه شهرستان مرزی هستیم خدمات استانی تنها از طریق شهرستان بهشهر انجام می شود و تنها راه انتقال بیمار ما بهشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت آی سی یو، مهمترین نیاز تنها بیمارستان گلوگاه

تخت آی سی یو، مهمترین نیاز تنها بیمارستان گلوگاه