مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29اقتصادي

فولاد کاوه جنوب کیش در روزهای ابتدایی سال جهش تولید رکورد زد


عبدالمجید شریفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر افزود:همچنین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با تولید یک میلیون و 157 هزار تن فولاد در سال 98 رکورد تولید سال گذشته شرکت را 7/14 درصد افزایش داد.

وی بیان داشت: با وجود تحریم های گسترده و ظالمانه که بر علیه صنعت فولاد کشور درچند مرحله اعمال شد، این شرکت توانست 148 هزار تن افزایش تولید شمش فولادی معادل 7/14 درصد نسبت به سال گذشته به ثبت برساند.

این مسوول اعلام کرد: با تلاش عوامل شرکت فولاد جنوب کیش رکورد جدیدی از تولید ثبت شد که نشان از تلاش هوشمندانه کارگران، کارمندان و مدیران این مجموعه به جهت تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید در سال گذشته و جهش تولید در سالجاری است.

شریفی ادامه داد: برای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهت عرضه شمش فولادی در بازارهای داخلی، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با عرضه 310 هزار تن فولاد، رسالت خود را به جهت تامین نیازهای داخل کشور و ایجاد آرامش در بازارهای داخلی در سال گذشته به انجام رسانده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 28 درصد را شامل می شود.

وی یادآورشد: صادرات شرکت فولاد نیز در سال گذشته به میزان 886 هزار تن محقق شده که نسبت به سال ماقبل آن افزایش 22 درصد را داشته و مسوولیت انجام صادرات غیرنفتی و تامین بخشی از ارز مورد نیاز کشور به خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد کاوه جنوب کیش در روزهای ابتدایی سال جهش تولید رکورد زد

فولاد کاوه جنوب کیش در روزهای ابتدایی سال جهش تولید رکورد زد