مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:052020-03-29اقتصادي

ضرورت تدوین طرح جامع سیل یاسوج/ زیرساخت های عمران شهری در مرکز استان توسعه یابد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین طرح جامع سیل برای شهر یاسوج با هدف کاهش خسارات ناشی از سیلاب یک ضرورت انکارناپذیر است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین طرح جامع سیل برای شهر یاسوج با هدف کاهش خسارات ناشی از سیلاب یک ضرورت انکارناپذیر است.

حسین کلانتری یکشنبه دهم فروردین ماه در حاشیه بازدید از مناطق سیلابی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم نقش اصلی در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دارند، افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز موجب توسعه نامتوازن بافت شهری می شود.

وی اظهار کرد: اکنون بی توجهی ها به ضوابط قانونی موجب به وجود آمدن مشکلاتی در حوزه شهری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اجرای برخی از طرح ها از ابتدا اشتباه بود، خاطرنشان کرد: برخی از افراد به صورت شخصی نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام کرده اند که بیشتر در حاشیه شهر یاسوج شاهد این نوع ساخت و سازها هستیم.

کلانتری بر تدوین طرح جامع مهار سیلاب برای شهر یاسوج تاکید و تصریح کرد: هدف از بازدید امروز ارزیابی و بررسی میدانی وضعیت سیلاب در برخی از مناطق شهر یاسوج بود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار مردم یاسوج و خواسته آنها برای اصلاح معابر و خیابان ها به حق بوده و شهرداری باید برطرف شدن این نیاز را در اولویت کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین طرح جامع سیل یاسوج/ زیرساخت های عمران شهری در مرکز استان توسعه یابد

ضرورت تدوین طرح جامع سیل یاسوج/ زیرساخت های عمران شهری در مرکز استان توسعه یابد