مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:302020-03-29اجتماعي

ممنوعیت حضور گردشگران در مناطق حفاظت شده گلستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ورود بازدید کنندگان و گردشگران به تمامی مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان تا بهبود شرایط کنونی ممنوع است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ورود بازدید کنندگان و گردشگران به تمامی مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان تا بهبود شرایط کنونی ممنوع است.

محمدرضا کنعانی با اشاره به وجود تعداد بسیاری مناطق تحت مدیریت در استان مشتمل بر پارک ملی گلستان، مناطق حفاظت شده، تالاب های بین المللی و.

که همه ساله با آغاز فصل بهار و نزدیکی روز طبیعت شاهد حضور تعداد بیشماری بازدیدکننده و گردشگر اعم از ایرانی و خارجی هستند، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان گلستان با هماهنگی با استاندار محترم هرگونه حضور و تجمع گردشگران در مناطق تحت مدیریت استان ممنوع است، این تصمیم به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه های موجود در این مناطق و قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا مصوب و از روز جمعه هشتم فروردین ماه در استان با همکاری سایر دستگاه های نظارتی اجرایی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حضور گردشگران در مناطق حفاظت شده گلستان

ممنوعیت حضور گردشگران در مناطق حفاظت شده گلستان