مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:202020-03-29سياسي

استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی تمام دستگاهها در برابر سیل خبر داد


استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی تمام دستگاهها و ستاد بحران استان برابر سیل خبر داد و افزود: براساس پیش بینی سیلاب در شمال و جنوب استان با همکاری تمام دستگاه ها و مدیریت بحران تدابیر لازم برای استفاده بهینه از منابع آبی و مهار سیلاب به منظور به حداقل .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی تمام دستگاهها و ستاد بحران استان برابر سیل خبر داد و افزود: براساس پیش بینی سیلاب در شمال و جنوب استان با همکاری تمام دستگاه ها و مدیریت بحران تدابیر لازم برای استفاده بهینه از منابع آبی و مهار سیلاب به منظور به حداقل رساندن مشکلات احتمالی  و استفاده از این منابع خدادادی با توجه به خشکسالی ها و کمبود آب در استان اتخاذ شده است.

احمد علی موهبتی در تماس تلفنی معاون اول رییس جمهور گفت: به منظور مهار سیلاب سیستان علاوه بر برگزاری جلسات متعدد ستاد بحران و پیگیری اقدامات پیشگیرانه نظیرلایروبی انهار، بازدید میدانی از ورود سیلاب از کشور افغانستان به سمت دشت شمال استان انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت کنترل ویروس کرونا گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری فرمانداران برای مهار ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان با جدیت درحال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی تمام دستگاهها در برابر سیل خبر داد

استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی تمام دستگاهها در برابر سیل خبر داد