مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-29فناوري

درخواست شهرداری تهران از وزارت ارتباطات برای افزایش پهنای باند


معاون شهردار تهران از وزارت ارتباطات درخواست کرد برای استفاده بیشتر شهروندان از کنسرت های آنلاین در شرایط حاضر، پهنای باند را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در واکنش به انتشار خبری مبنی بر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در کنسرت های آنلاینی که از سایت تیوا به صورت زنده برای شهروندان قابل مشاهده است، گفت: این خبر صحت ندارد، همه دستگاه ها از جمله مجموعه وزارت ارشاد استان تهران و دفتر امور موسیقی، سازمان صدا و سیما و سازمان محتوای رسانه ای در این بخش با ما کمال همکاری و همراهی را داشتند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ منع و محدودیتی برای پخش موسیقی به صورت زنده به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ابلاغ نشده است، اضافه کرد: البته ما بسیاری از موارد را رعایت می کنیم و تصاویری که از کنسرت ها در دو شب گذشته مشاهده شده گویای شرایطی است که براساس آن می توان کنسرت ها را نمایش داد.

درخواست افزایش پهنای باند اینترنت از وزارت ارتباطات معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه شب گذشته به لحاظ فنی با مشکلی روبه رو نبودیم اما پهنای باند اینترنت کشور پاسخگوی این حجم از استقبال نبود، گفت: تنها درخواست ما از وزارت ارتباطات این است که برای افزایش پهنای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهرداری تهران از وزارت ارتباطات برای افزایش پهنای باند

درخواست شهرداری تهران از وزارت ارتباطات برای افزایش پهنای باند