مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:402020-03-29سياسي

وضعیت میبد در مقابل با بیماری کرونا قرمز است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد وضعیت این شهرستان در استان یزد را در مقابله با بیماری کرونا، اضطراری و قرمز معرفی کرد و گفت: متاسفانه مردم هنوز شرایط را جدی نگرفته اند.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد وضعیت این شهرستان در استان یزد را در مقابله با بیماری کرونا، اضطراری و قرمز معرفی کرد و گفت: متاسفانه مردم هنوز شرایط را جدی نگرفته اند.

سید بهروز موسوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شرایط شهرستان میبد و اردکان در استان یزد به لحاظ شیوع کرونا بحرانی است، گفت: در حال حاضر وضعیت کرونا در شهرستان میبد جدی است و متاسفانه مردم این موضوع را جدی نگرفتند.

وی بیان کرد: با کمک خیرین و با پیگیری های متعددی که از سوی فرمانداری و دیگر ارگان ها برای تهیه ماسک، مواد ضدعفونی، دستکش، گان و لباس بیمارستانی با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد، مشکل چندانی در میبد نداریم اما برای بستری در بیمارستان و نقاهتگاه با مشکل روبرو هستیم و تمام تخت های بیمارستان شهرستان در بخش های بستری بیماران کرونایی و همچنین ICU تکمیل شده لذا از مردم عاجزانه تقاضا داریم با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت میبد در مقابل با بیماری کرونا قرمز است

وضعیت میبد در مقابل با بیماری کرونا قرمز است