مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:252020-03-29اقتصادي

تولید سالانه 23 هزار تن انواع صیفی جات گلخانه ای در منطقه آزاد ارس


مدیر امور کشاورزی منطقه آزاد ارس گفت: سالانه بیش از 23 هزار تن انواع صیفی جات گلخانه ای در منطقه آزاد ارس تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور کشاورزی منطقه آزاد ارس گفت: سالانه بیش از 23 هزار تن انواع صیفی جات گلخانه ای در منطقه آزاد ارس تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

محسن شیخلو افزود: در چندین نوبت به کشاورزان، باغداران و صاحبان گلخانه های محدوده ارس در خصوص موارد بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا اطلاع رسانی انجام شده و ضمن نظارت مستمر بر این واحدها، از فعالان گلخانه ها خواسته شده تا عملیات ضدعفونی خطوط، سالن ها و .

به طور مستمر در دستور کارشان قرار دهند.

وی با بیان این که در گلخانه های ارس وضعیت نسبت به ویروس کرونا سفید بوده و تمامی گلخانه های ارس ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی در حال فعالیت هستند، در خصوص شرکت ارس تارلا امیر گفت: این شرکت نیز عملیات اجرایی ساخت و ساز فاز دوم آن به طور موقت تا گذر از این ویروس متوقف شده است و کارگران آن که اغلب از شهرها و روستاهای دیگر بودند به مرخصی فرستاده شده است.

وی افزود: ضدعفونی کردن خطوط و محوطه و سالن های غذاخوری، سرویس های بهداشتی و همچنین سرویس ایاب ذهاب و تب سنجی در این گلخانه ها همه روزه انجام می شود و مدیریت مجموعه، امورات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 23 هزار تن انواع صیفی جات گلخانه ای در منطقه آزاد ارس

تولید سالانه 23 هزار تن انواع صیفی جات گلخانه ای در منطقه آزاد ارس