مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:452020-03-29فناوري

مشترکین شرکت برق می توانند الکترونیکی خدمات دریافت کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، گفت: از ابتدای سال جاری مشترکین برق و متقاضیان خدمات این شرکت می توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری خدمات خود را از شرکت توزیع برق کردستان و از طریق پورتال این شرکت دریافت کنند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، گفت: از ابتدای سال جاری مشترکین برق و متقاضیان خدمات این شرکت می توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری خدمات خود را از شرکت توزیع برق کردستان و از طریق پورتال این شرکت دریافت کنند.

هیوا لهونیان امروز(10 فروردین) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی یک ماه اخیر شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده ای را بر شهروندان تحمیل کرده که یکی از آن ها عدم حضور در اماکن عمومی و پر ازدحام است در این راستا جهت پیشگیری از گسترش ویروس کووید 19 شرکت توزیع برق بسیاری از خدمات خود را در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری و از طریق پرتال این شرکت، الکترونیکی ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته صدور قبض کاغذی حذف شده است، افزود: مراجعه مشترکین به شرکت برق و متقاضیان این شرکت جهت دریافت خدمات به صورت حضوری، ضریب خطر گسترش ویروس را افزایش می دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، بیان کرد: صورتحساب قبض برق مشترکین، علل حساب در نظر گرفته می شود و طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین شرکت برق می توانند الکترونیکی خدمات دریافت کنند

مشترکین شرکت برق می توانند الکترونیکی خدمات دریافت کنند