مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:062020-03-29سياسي

70 درصد مردم استان قزوین در مقابله با ویروس کرونا همراهی کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، منوچهر حبیبی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی که در سالن مدیریت بحران برگزار شد با تشریح اقدامات مهم انجام شده در خصوص مقابله با انتشار ویروس کرونا اظهار داشت: در روز اول اسفند رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین چند ساعت قبل از برگزاری انتخابات در حضور استاندار خبر ناگوار ورود ویروس کرونا را اعلام کرد که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده بود که در آماده باش کامل قرار گیریم.

وی افزود: به دلیل مسئولیت مهمی که در انتخابات داشتم اعلام کردم یک روز موضوع را مدیریت کنید و من پس از یک روز اقدامات مدیریتی را هماهنگ خواهم کرد و در سوم اسفند جلسه ویژه ای تشکیل شد در حالی که ما تا هشتم اسفند حتی یک مورد بیمار هم در استان نداشتیم.

حبیبی تصریح کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن قزوین در مسیر استان های مختلف و با اتفاقاتی که در استان های گیلان و البرز رخ داد و در حالی که 30 درصد جمعیت کارگری استان در بخش صنعت غیر بومی هستند بدون شک قزوین می توانست آلوده ترین استان کشور باشد و با بحران مواجه شویم که خوشبختانه با همکاری و اقدامات صورت گرفته توانستیم موضوع را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: تمام امکانات دستگاه های اجرایی بسیج شد و رسانه ها پای کار آمدند و به موقع اطلاع رسانی کردند و فضای جامعه به سمتی رفت که با اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مردم استان قزوین در مقابله با ویروس کرونا همراهی کرده اند

70 درصد مردم استان قزوین در مقابله با ویروس کرونا همراهی کرده اند