مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-29اجتماعي

دستور جهانگیری به استانداران 5 استان برای پیش بینی های لازم جهت کاهش خسارات سیل


معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر، بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش های و مهار سیل تاکید کرد.

- معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر، بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش های و مهار سیل تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در این تماس های تلفنی که صبح امروز(یکشنبه) انجام شد، با اشاره به بارش های شدید و احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها، از استانداران این استان ها خواست، پیش بینی های لازم را انجام دهند تا خسارات و آسیب ها به منازل مسکونی و زیرساخت ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در این تماس های تلفنی در جریان آخرین تعداد مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان بیماری کرونا در این استانها قرار گرفت و از آخرین اقدامات برای مدیریت و مقابله با این بیماری و نیازهای هر استان به امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر نیز در این تماس های تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت بارش ها ارائه کردند و از آمادگی استان برای مدیریت سیل و کمک رسانی به سیل زدگان خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جهانگیری به استانداران 5 استان برای پیش بینی های لازم جهت کاهش خسارات سیل

دستور جهانگیری به استانداران 5 استان برای پیش بینی های لازم جهت کاهش خسارات سیل