مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 08:402020-03-29فرهنگي

جایزه بوکر بین المللی دیجیتالی برگزار می شود


جایزه ادبی بوکر اعلام کرد تمامی مراحل از اعلام نامزدهای نهایی تا اعلام برنده این رویداد ادبی امسال به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود.

- جایزه ادبی بوکر اعلام کرد تمامی مراحل از اعلام نامزدهای نهایی تا اعلام برنده این رویداد ادبی امسال به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بوک سلرز، جایزه بوکر بین الملل که هر ساله برای تجلیل از برترین آثار ترجمه شده از سراسر جهان به زبان انگلیسی برگزار می شود، جدیدترین رویداد ادبی است که دوره سال 2020 را خود در سایه گسترش ویروس کرونا به صورت دیجیتالی برگزار می کند.

فهرست کوتاه نامزدهای نهایی جایزه بوکر بین الملل 2020 در تاریخ دوم آوریل (14 فروردین) از طریق شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتوب و همچنین سایت رسمی این رویداد اعلام می شود.

جایزه 50 هزار دلاری بوکر بین المللی به صورت برابر میان نویسنده و مترجم تقسیم می شود و هر یک از نویسندگان راه یافته به فهرست نهایی این جایزه ادبی نیز مبلغ 1000 دلار دریافت می کنند.

ماه گذشته 13 اثر به عنوان نامزدهای اولیه جایزه بوکر بین الملل معرفی شدند که از زبان های آفریقایی، فارسی، اسپانیایی، نروژی، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی و هلندی به انگلیسی ترجمه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بوکر بین المللی دیجیتالی برگزار می شود

جایزه بوکر بین المللی دیجیتالی برگزار می شود