مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-29سياسي

انجام ضدعفونی شهر به صورت مستمر/ غربالگری در ورودی های فردیس


شهردار فردیس با اشاره به انجام ضدعفونی شهر به صورت مستمر، از راه اندازی ایستگاه غربالگری در ورودی های فردیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خسرو زاده در حاشیه بازدید از مبادی ورودی فردیس که پیش از ظهر یکشنبه انجام شد، از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل ابلاغی انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی نیروهای داوطلب مردمی، بسیجی، انتظامی و هلال احمر را پشتیبانی می کند، اضافه کرد: با همکاری ارگان های مختلف، شهر فردیس به طور مستمر ضدعفونی می شود.

شهردار فردیس در بخش دیگری از راه اندازی ایستگاه های غربالگری در مبادی ورودی فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد خبر داد و اضافه کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا به طور شبانه روزی در حال انجام است.

به گفته خسرو زاده، بوستان های فردیس و همه مراکز خدماتی آنها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به جلوگیری از فعالیت روز بازارها، دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش در فردیس، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام ضدعفونی شهر به صورت مستمر/ غربالگری در ورودی های فردیس

انجام ضدعفونی شهر به صورت مستمر/ غربالگری در ورودی های فردیس