مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:402020-03-29دانش

دهقانی: طراحی بسته های ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه بازار محصولات


روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برنامه پیشروی این معاونت اظهار داشت: - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکسری بسته های ویژه برای توسعه بازار محصولات مناسب تجاری سازی را در دست طراحی داریم.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برنامه پیشروی این معاونت اظهار داشت: یکسری بسته های ویژه برای توسعه بازار محصولات مناسب تجاری سازی و همچنین حمایت از سرمایه گذاری ها را در دست طراحی داریم، درواقع بزرگترین برنامه ما تجاری سازی محصولات خودمان است.

وی ادامه داد: یک میلیون و 200 هزار نفر از اعضای دانشگاه آزاد همراه با خانواده شان جمعیت حدود 6 میلیونی را برای این دانشگاه رقم می زند که این تعداد جمعیت بدون شک نیاز هایی دارند و خواستار محصولاتی هستند که ما می توانیم برای همین خانواده بزرگ بازار آماده کنیم.

دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: بنابراین ما می توانیم با حمایت از شرکت های دانش بنیان و تازه تاسیس دانشجویانمان محصولات مورد نیاز این خانواده بزرگ را تامین کنیم و بازار محصولاتمان را بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: طراحی بسته های ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه بازار محصولات

دهقانی: طراحی بسته های ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه بازار محصولات