مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-29اقتصادي

فرهنگ مشارکت کرمانشاهی ها در رعایت بهداشت عمومی ستودنی است


هدایت حاتمی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با دستور کار بررسی وضعیت بازار، میزان ذخیره مواد و کالاهای ضروری و اساسی و فعالیت اصناف مورد نیاز جامعه در استانداری افزود: همکاری اصناف کرمانشاه در بحث بحران کرونا بسیار قابل تقدیر است و کرمانشاهی ها در این وضعیت، فرهنگ والای مشارکت اجتماعی خود را نشان دادند که از همه آنها سپاسگزاریم .

وی اظهار داشت: در بحث فروش اینترنتی کالاهای موردنیاز مردم هم از استان های پیشرو هستیم و بسیاری از فروشگاه ها و اصناف استان، با ایجاد نرم افزار و سایت های اینترنتی سفارش های خرید مردم را تامین می کنند.

وی اظهار داشت: بحث بازرسی و نظارت بر بازار را فعالتر کرده ایم و قطعا با معدود اصناف متخلف و هرگونه احتکار و گرانفروشی بخصوص در کالاهایی مانند ماسک و مواد ضدعفونی برخورد خواهیم کرد.

حاتمی در پایان گفت: اجناس مورد نیاز مردم به اندازه کافی در انبارهای استان ذخیره شده و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون 207 نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که 26 نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون 35 هزار و 408 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در مجموع 2 هزارو 517 نفر به علت ابتلا به این ویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مشارکت کرمانشاهی ها در رعایت بهداشت عمومی ستودنی است

فرهنگ مشارکت کرمانشاهی ها در رعایت بهداشت عمومی ستودنی است