مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-29اقتصادي

ضدعفونی اقلام اهدایی مردم به سیل زدگان جنوب کرمان در جیرفت


تمام قلام اهدایی مردم کشور به سیل زدگان جنوب کرمان توسط گروه هایی در سه شیفت کاری در حسینیه شهدای جیرفت، ضدعفونی و بسته بندی و به مطنقه رودبار و شهر زهکلوت بارگیری می شود.

-   آستایی ادامه داد: سپاه ثارالله استان کرمان تصمیم گرفت که شهرستان قرق شود و هیچگونه کمک های مردمی به این شهرستان نرود تا شهرستان همچنان سفید بماند و با مشکل کرونا مواجه نشوند، لذا مقرر شد یکی از شهرستان ها تمام اقلامی که توسط خیران و مردم جمع آوری می شود و قرار است به منطقه زهکلوت و رودبار برده شود بیرون از این شهرستان ها تخلیه، ضدعفونی و بسته بندی شود و داخل خودروهای کانکس دار که خودروها هم ضدعفونی می شوند به منطقه بارگیری و ارسال شود.

فرمانده سپاه جیرفت ابراز داشت: سوله 9 دی و حسینیه شهدای شهرستان برای این منظور دیده شد و تمام کمک های مردمی و خیران که از سوی پایگاه ها و حوزه های مقاومت شهرستان ها و تمام استان های سطح کشور جمع آوری می شود در این دو مکان تخلیه و ضد عفونی و به طور دقیق و ریز به ریز برابر توصیه های وزارت بهداشت انجام می شود.

وی اضافه کرد: توسط گروه هایی در سه شیفت کاری شامل خواهران و برادران کار تخلیه و ضد عفونی و بسته بندی انجام می شود و به مطنقه رودبار و شهر زهکلوت ارسال که تاکنون چندین کامیون بارگیری و ارسال و اقلام به دست مردم شهرستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی اقلام اهدایی مردم به سیل زدگان جنوب کرمان در جیرفت

ضدعفونی اقلام اهدایی مردم به سیل زدگان جنوب کرمان در جیرفت