مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-29سياسي

جزییات ناآرامی در زندان همدان


بعدازظهر دیروز چند نفر از زندانیان با آتش زدن پتو سعی در ایجاد شورش و اغتشاش در زندان کردند تا بتوانند از این آب گل آلود استفاده و از زندان فرار کنند که خوشبختانه در همان دقایق اولیه خود زندانیان ورود پیدا کرده و از ایجاد فتنه بزرگتر جلوگیری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دادستان همدان گفت: زندانیان به بهانه شیوع کروناویروس چندین پتو را آتش زدند و اغتشاش و شورشی در زندان همدان در کار نبوده است.

عصر دیروز به گفته منابع موثق اطلاع پیدا کردیم که در زندان همدان شورش شده و اوضاع زندان بهم ریخته است، تا ساعت های پایانی شب به دنبال صحت و سقم موضوع بودیم که متاسفانه هیچ یک ازمسئولان استانی و انتظامی استان پاسخگوی این شایعه نبودند و ایسنا به خاطر آرامش جامعه و عدم ایجاد استرس در بین خانواده زندانیان و مردم شهر، از پخش پیش خبر احتمالات و شایعاتی که از منابع موثق دریافت کرده بودیم، سربار زد تا دلهره در این اوضاعی که کرونا به تنهایی یکه تاز آرامش مردم است، سهم مردم نشود.

دادستان همدان اظهار کرد: بعدازظهر دیروز چند نفر از زندانیان با آتش زدن پتو سعی در ایجاد شورش و اغتشاش در زندان کردند تا بتوانند از این آب گل آلود استفاده و از زندان فرار کنند که خوشبختانه در همان دقایق اولیه خود زندانیان ورود پیدا کرده و از ایجاد فتنه بزرگتر جلوگیری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ناآرامی در زندان همدان

جزییات ناآرامی در زندان همدان