مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-29اقتصادي

میزخدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق سراسر کشور استقرار یابد


معاون هماهنگی توزیع توانیر بر استقرار کامل میزخدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق سراسر کشور تاکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، غلامعلی رخشانی مهر صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونان شرکت توزیع برق استان مرکزی، بر استقرار کامل میز خدمت  الکترونیکی در شرکت های توزیع برق سراسر کشور تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات شایسته این شرکت در توسعه دولت الکترونیک بیان کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک تأثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش ترددهای غیرضرور دارد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر بابیان اینکه دیجیتالی سازی با الکترونیکی کردن متفاوت است، افزود: در محیط دیجیتال، همان محیط آنلاین و الکترونیکی نیست بلکه محیط دیجیتال، تلفیقی از منابع آنلاین (فناوری اطلاعات) و آفلاین (فیزیکی) در راستای ساخت تجربه ای جدید برای ذینفعان بیرونی مشتریان و داخلی سازمان است.

 رخشانی مهر ایجاد زیرساخت توزیع صورتحساب برق به صورت الکترونیکی قبض سبز از مهرماه سال 98 را یکی از اقدامات مؤثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: قرائت لوازم اندازه گیری مشترکین برای جلوگیری از تجمیع صورتحساب و ایجاد مشکلات برای مشترکین در سنوات آتی و شناسایی رشد مشترکین به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزخدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق سراسر کشور استقرار یابد

میزخدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق سراسر کشور استقرار یابد