مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:552020-03-29اقتصادي

افزایش 700 هزار تومانی حقوق برخی از بازنشستگان


رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه حقوق بازنشستگان تا سقف 2 میلیون و 800 هزار تومان افزایش خواهد یافت، از افزایش 700 هزار تومانی حقوق برخی بازنشستگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر نوبخت در تشریح افزایش منابع تخصیص یافته به بازنشستگان کشوری و لشکری اظهار داشت: مطلبی که بسیار زیاد این روزها از سازمان برنامه و بودجه پرسیده می شود، در خصوص 50 درصد افزایش حقوقی است که به بازنشستگان پرداخت نشد.

وی افزود: قانون پنجم برنامه توسعه، به دولت اجازه می دهد که در دوران برنامه که از سال 90 تا 95 به طول انجامید، از همه امتیازاتی که در فصل 10 از ماده 64 تا 80 وجود دارد تا 50 درصد امتیازات را استفاده کند.

نوبخت تاکید کرد: هیأت وزیران برای تعدادی از دستگاه ها این 50 درصد را تصویب کرد و این افراد از امتیاز این 50 درصد برخوردار شدند که بر این اساس، سازمان اداری و استخدامی پیشنهادی را به دولت آورد مبنی بر این که این حق وجود داشته باشد که منابع مالی برای انجام آن وجود داشته باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: به همین جهت دستگاه ها به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کردند تا با منابع مالی خود این 50 درصد را اعمال کنند ما نیز این مطالعات را انجام دادیم و منجر به این شد تا بهمن ماه بخشنامه ای ابلاغ شد تا این تعداد از دستگاه ها به شرط طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 700 هزار تومانی حقوق برخی از بازنشستگان

افزایش 700 هزار تومانی حقوق برخی از بازنشستگان