مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-29پزشكي

الزام شهرداری ها به رعایت پروتکل بهداشتی دفع پسماند بیمارستانی


شهرداری های کشور موظف هستند نسبت به مدیریت پسماندهای بیمارستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از ادامه چرخه شیوع بیماری کرونا اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با تشریح برخی از مصوبات کارگروه ملی مشارکت های مردمی مقابله با بیماری کرونا، از جمع آوری و ساماندهی کمکهای مالی خیرین برای تهیه امکانات و تجهیز بیمارستانهای کشور بر اساس اولویت های وزارت بهداشت خبر داد و اظهار کرد: وزارت بهداشت مکلف شده است در اسرع وقت از طریق تشکیل کمیته نیازسنجی نسبت به شناسایی نیازهای بیمارستان ها اقدام کرده و با همکاری مجمع خیرین سلامت، کمک های مالی خیرین را به منظور تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها جمع آوری کند.

وی در ادامه افزود: تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد برای ایجاد پویش های مردمی به منظور مقابله با ویروس کرونا به صورت فعال کار خود را آغاز کرده اند.

معاون هماهنگی وزارت کشور از همکاری این وزارتخانه با جمعیت هلال احمر بمنظور معرفی موسسات خیریه به عنوان معین هر بیمارستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بخشی از نیازهای بیمارستان های تهران از طریق موسسات خیریه معین تامین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری ها به رعایت پروتکل بهداشتی دفع پسماند بیمارستانی

الزام شهرداری ها به رعایت پروتکل بهداشتی دفع پسماند بیمارستانی