مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:102020-03-29اقتصادي

آخرین آمار صادرات شرکتهای دانش بنیان/ دارو و تجهیزات پزشکی رکورد دار صادرات فناوری


معاون دفتر توسعه کسب وکار بین الملل معاونت علمی درخصوص میزان صادرات شرکتهای دانش بنیان گفت: شرکتهای دانش بنیان حوزه دارو و تجهیزات پزشکی از نظر ارزش دلاری بیشترین سهم را در صادرات داشته اند.

- مسعود حافظی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان طی سالهای اخیر و تبیین جایگاه دفتر توسعه کسب و کار گفت: شرکتهای دانش بنیان می توانند برای گسترش فناوری هایشان در راستای صادرات محصولاتشان از تسهیلات معاونت علمی و فناوری بهره مند شوند.

وی افزود: مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری معاونت علمی که بازوی صادراتی معاونت علمی محسوب می شود نیز برای تحقق این مهم به سراغ شرکت هایی می رود که می توانند صادرات خوبی داشته باشند؛ این مرکز در حد توان خود تسهیلات صادرات شرکتهای دانش بنیان را فراهم می کند و تا حد امکان موانع موجود صادراتی را از جلوی پای آنها بر می دارد.

معاون دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه دو نوع آمار صادرات رسمی و غیر رسمی برای محصولات شرکتهای دانش بنیان منظور می شود، گفت: عمدتا شرکتهای فناور در حوزه فناوری اطلاعات و تولیدکننده محتوا که محصول محور نیستند و صادرات و واردات ارز آنها در گمرک ثبت نمی شود جزء آن دسته ای حساب می شوند که نمی توانیم آماری از فروش آنها داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار صادرات شرکتهای دانش بنیان/ دارو و تجهیزات پزشکی رکورد دار صادرات فناوری

آخرین آمار صادرات شرکتهای دانش بنیان/ دارو و تجهیزات پزشکی رکورد دار صادرات فناوری