مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:462020-03-29اقتصادي

توزیع 1300 تن میوه شب عید در کردستان قیمت میوه کاهش یافت


بختیار خلیقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هزار و 720 تن سیب و پرتقال در راستای تامین میوه شب عید تامین کرده بود که از این میزان تا کنون هزار و 300 تن آن توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این میزان معادل 76 درصد سهمیه میوه شب عید استان است، افزود: طرح توزیع میوه شب عید از 24 اسفند در شهرهای کردستان آغاز شد و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: برای این ایام هزار و 120 تن پرتقال و 600 تن سیب در نظر گرفته شده بود که با قیمت مصوب در اختیار شهروندان کردستانی قرار گرفت.

خلیقی به قیمت میوه های توزیع شده نیز اشاره کرد و یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم پرتقال و سیب در غرفه های توزیع میوه شب عید پنج هزار و 500 تومان بود که با توجه به کاهش قیمت ها در بازار آزاد، اکنون قیمت ها به پنج هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه میوه شب عید در 96 غرفه در سطح استان کردستان توزیع می شود، بیان کرد: شهروندان می توانند تا 15 فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا 18 عصر در این مراکز میوه مورد نیاز خود را تامین کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ضمن اشاره به تشدید نظارت ها بر بازار این استان، گفت: هم زمان با توزیع میوه شب عید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1300 تن میوه شب عید در کردستان قیمت میوه کاهش یافت

توزیع 1300 تن میوه شب عید در کردستان قیمت میوه کاهش یافت