مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 02:302020-03-28اقتصادي

تولید روزانه 4 هزار بطری آبمیوه از سوی هیأتی ها برای بیماران و پرستاران


خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی (س) در راستای کمک به روند درمان بیماران مبتلا به کرونا و تقویت قوای جسمی کادر پزشکی بیمارستان های تهران با مشارکت گروه جهادی حسنی، - مجتبی سروش پور، یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی (س) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: جوانان این هیأت به همراه گروه جهادی حسنی، حدود 15 روز است که برای بیمارستان های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، آبمیوه طبیعی تولید می کند.

وی افزود: این برنامه حدود 15 روز در حال اجرا است و ابتدا از روزی 500 بطری آغاز شد و امروز با افزایش منابع مالی و نیروهای انسانی، به روزی 4 هزار آبمیوه رسیده است.

  سروش پور گفت: این جوانان با تهیه آب میوه هایی همچون هویج، پرتغال و سیب تلاش می کنند تا در روند بهبودی این بیماران و همچنین افزایش توان بدنی کادر پزشکی سهمی داشته باشند.

یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی (س) افزود: این آب میوه ها برای بیماران، پرستاران و پزشکان بیمارستان های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا در تهران ارسال می شد و می توان گفت روزانه به حدود 80 درصد بیمارستان های تهران خدمت رسانی داریم.

  وی ادامه داد: مردم و خیرین برای مشارکت در این اقدام می توانند کمک های نقدی خود را به این هیأت اهدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 4 هزار بطری آبمیوه از سوی هیأتی ها برای بیماران و پرستاران

تولید روزانه 4 هزار بطری آبمیوه از سوی هیأتی ها برای بیماران و پرستاران