مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 18:152020-03-28اجتماعي

تعطیلی تمام بوستان ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی استان یزد


محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این رابطه در ابلاغی از همه شهرداران و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواسته شده با قید فوریت تدابیر و اقدامات لازم و مؤثر برای تعطیلی بوستان ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفریحی و تفرجگاه های شهرها و روستاهای تابعه استان و جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان در این مرکز با هدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا ابلاغ کنند.

صادقیان ادامه داد: لازم است در این زمینه از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی استان، به ویژه شبکه استانی صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های محلی و امکانات تبلیغات شهری و فضای مجازی به منظور همکاری حداکثری شهروندان استفاده شود.

وی افزود: در این مدت هیچ گونه خدماتی توسط غرفه ها و سایر مراکز موجود در پارک ها و بوستان ها ارائه نخواهد شد و بر استفاده از اکیپ های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری به منظور مسدود نمودن راههای ورودی به این مکان ها و جلوگیری از حضور دست فروش ها در داخل پارک ها و اطراف آن تاکید داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خاطرنشان کرد: در روزهای 12 و 13 فروردین ماه و به ویژه در روز طبیعت، توقف وسایل نقلیه اطراف و نزدیک پارک ها، بوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمام بوستان ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی استان یزد

تعطیلی تمام بوستان ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی استان یزد