مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 17:352020-03-28اجتماعي

از شایعه تا واقعیت اسکان مسافران در یکی از مدارس اهواز


روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه چند مسافر از استان قم با نقض ممنوعیت مسافرت، در مدرسه ای در اهواز اسکان داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که فردی که  در فیلم صحبت می کرد مدعی شد سه خانواده که  خودروهای آن ها پلاک های مربوط به  استان قم را نشان می دهد در مدرسه ای در منطقه پادادشهر  به سر می برند؛ اما واقعیت چیست؟  اسکندر ممبینی سرپرست ناحیه 3 اداره آموزش و پرورش اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تکذیب این خبر، اظهار کرد: پس از انتشار کلیپ بنده به همراه حراست  و بازرسی موضوع را پیگیری کردیم که متوجه شدیم حضور خودروهایی با پلاک استان قم اصلا صحت ندارد و خودروهایی که در مدرسه بودند دو پلاک مربوط به اهواز و یک پلاک خودرو مربوط به استان تهران است.

وی با بیان اینکه خانه و محل زندگی نگهبان مدرسه در همان مدرسه است، گفت: در کلیپ پلاک خودروها را مشخص نیست ضمن اینکه مسؤول این مدرسه، قطعاً اجازه نخواهد داد مهمانان نوروزی از استان های دیگر از فضای مدرسه استفاده کنند.

سرپرست اداره ناحیه 3 آموزش و پروش اهواز در تشریح موضوع انتشار کلیپ،  افزود: خویشاوندان نگهبان مدرسه از قبیل پسر، دختر  و خواهرزاده  و نوه ها  برای بازدید عید پیش وی آمده بودند و همه آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت اسکان مسافران در یکی از مدارس اهواز

از شایعه تا واقعیت اسکان مسافران در یکی از مدارس اهواز