مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:252020-03-28پزشكي

بالاخره کرونا از طریق هوا منتقل می شود یا نه؟


موضوع میزان ماندگاری ویروس کرونا در هوا مدتی است در فضای مجازی دست به دست می شود و نوعی سردرگمی بین مردم ایجاد کرده است؛ در این گزارش مطالب مربوط به صحت و سقم انتشار این خبر بیان شده است.

- این روزها ویروس کرونا در همه جا حضور دارد و اظهار نظرهای مختلف و متنوع در فضای حقیقی و مجازی درباره راه های انتقال این ویروس بسیار زیاد است و هرکس بر اساس دانش و اطلاعات مربوط به بهداشت و سلامت به اظهار نظر می پردازد؛ اما اینکه کدام مطالب منتشر شده دارای مستندات علمی است؛ موضوع بسیار مهمی است که باید آن را تنها آن را از منابع مهم و معتبری همچون سازمان بهداشت جهانی و متخصصان این حوزه دنبال کرد.

روز گذشته صدا و سیما از قول سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: ویروس کرونا 8 ساعت در هوا باقی می ماند.

این ادعا در حالی صورت گرفته که سازمان بهداشت جهانی چنین مطلبی بر روی خروجی خود قرار نداده است و در ادامه اعلام شد همه مردم باید ماسک استفاده کنند.

وزارت بهداشت در واکنش به طرح این موضوع اعلام کرد: موضوع انتقال ویروس کرونا از طریق هوا (به جز بخش های بستری مبتلایان و به طورخاص ICU) درست نیست؛ به شکلی که کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در پیام توییتری نوشت: موضوع انتقال ویروس کرونا از طریق هوا ( بجز بخش های بستری مبتلایان و به طورخاص ICU) درست نیست و افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره کرونا از طریق هوا منتقل می شود یا نه؟

بالاخره کرونا از طریق هوا منتقل می شود یا نه؟