مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-28سياسي

ایجادفضای امن در زندانها/4000زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ایجاد فضای امن در داخل زندان ها در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مهمترین هدف اجرای این طرح در کشور و آذربایجان غربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر گروسی شنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: چهار هزار زندانی با هدف کاهش جمعیت در ندامتگاه ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرخصی به سر می برند و روند آزادی آنان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تمدید مرخصی این زندانیان، افزود: علاوه بر آن هر روز بر تعداد زندانیانی که به مرخصی می روند، افزوده می شود و دستگاه قضا در استان پشتیبان تصمیم های این ستاد است و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: همه باید از تصمیم های این ستاد تبعیت کنند و علاوه بر دریافت کمک های مردمی، با همه توان در راستای اجرای این تصمیم ها تلاش داشته باشند.

گروسی با تاکید بر برخورد با شایعه سازان و تشویش کنندگان اذهان عمومی در موضوع کرونا، ادامه داد: هر نوع اختلال تهدیدکننده بهداشت عمومی، طبق نص صریح قانون مستلزم برخورد قضایی است و رسانه ها نیز باید در این خصوص موارد لازم را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجادفضای امن در زندانها/4000زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند

ایجادفضای امن در زندانها/4000زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند