مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-28اجتماعي

کرونا ورود به مناطق حفاظت شده کرمان را ممنوع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرجان شاکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سهم اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان در جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزود: مسافران بسیاری به قصد تفرج طی ایام نوروز سال های گذشته به این مناطق وارد می شدند که این امر امسال می توانست زمینه انتقال این ویروس را فراهم کند.

وی عنوان کرد: بازدید از پارک ملی خبر و پناهگاه های حیات وحش روچون، دربند، مهروییه، مناطق حفاظت شده سعدی کرمان، بیدوییه بردسیر و مناطق انجرک رابر، گودغول سیرجان، نودرهنگ رفسنجان، شهربابک و دهج شهربابک، مارز قلعه گنج، سنگ مس بم، کوه شیر بم، زریاب بم و جیرفت، بحر آسمان جیرفت، کوه جوپار کرمان، کوه آسیاب کوهبنان و چاه کوچه کوهبنان و زرند تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ادامه داد: این تصمیم بنا به دستور فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان کرمان در راستای حفاظت از جان و سلامت شهروندان و هم استانی ها اتخاذ شده و لازم الاجرا است.

وی از هم استانی ها و هموطنان درخواست کرد: مردم برای حفظ سلامت خود و سایر افراد از حضور در این مناطق، به خصوص در روز طبیعت(سیزدهم فروردین ماه امسال) به صورت جدی اجتناب و با در خانه ماندن به قطع زنجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ورود به مناطق حفاظت شده کرمان را ممنوع کرد

کرونا ورود به مناطق حفاظت شده کرمان را ممنوع کرد