مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:352020-03-28پزشكي

99درصد ساکنان گچساران در مقابل کرونا ویروس غربالگری شده اند


مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: اززمان شیوع بیماری ویروس کرونا تا کنون 99درصد از مردم گچساران در مقابل ویروس کرونا غربالگری شده اند.

- سهراب صیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا  تا کنون 99درصد از مردم گچساران در مقابل  ویروس کرونا غربالگری شده اند.

 وی با بیان اینکه طرح غربالگری خانه به خانه ویروس کرونا در شهرستان گچساران به صورت تلفنی اجرا شد، گفت: در این طرح، مراقبان بهداشتی از طریق تماس تلفنی، ضمن آموزش واطلاع رسانی به مردم، از خانواده ها در ارتباط با موارد مشکوک و دارای علائم شبیه کرونا پرسش کرده و آنان را در این زمینه راهنمایی می کنند.

     مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد: خوشبختانه مردم در این تماس های تلفنی با مراقبان بهداشتی همکاری لازم را انجام داده اند.

 صیدی ادامه داد: شهروندان گچسارانی  به منظور شناسایی افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا و جدا نمودن افراد بیمار از افراد سالم و جلوگیری از انتشار بیماری و قطع زنجیره انتقال با مراجعه به سایت salamat.

gov.

ir نسبت به خوداظهاری اقدام و ضمن تامین سلامتی خود، یاریگر نیروهای بهداشت و درمان  باشند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس و به گفته  کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت  از سی ام بهمن ماه تا امروز بیش از 57 میلیون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99درصد ساکنان گچساران در مقابل کرونا ویروس غربالگری شده اند

99درصد ساکنان گچساران در مقابل کرونا ویروس غربالگری شده اند