مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:302020-03-28اقتصادي

سود بانک ها از تسهیلات مقابله با کرونا، منفی است


اگرچه حتی با تسهیلات با نرخ سود 18 درصد هم، سود بانک ها منفی است؛ اما برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا، تصمیم به پرداخت تسهیلات با سود 12 درصد گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالناصر همتی در یادداشت اینستاگرامی خود در خصوص جلسه امروز رییس بانک مرکزی با مدیران عامل بانک های تجاری دولتی و غیردولتی، نوشت: در این جلسه جزییات اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا مورد بحث قرار گرفت و بر مشارکت فعال بانک ها در اجرای طرح ارائه تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کردند.

همتی می افزاید: در این جلسه ساز و کار اجرایی مصوبه ستاد اقتصادی دولت در خصوص اعطای 750 هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 12 درصد به واحدها و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تشریح شد و در نهایت مقرر شد تا مشاغل مشمول این مصوبه در ستاد اقتصادی دولت تعیین شده و دستورالعمل مربوطه به شبکه بانکی ابلاغ شود.

به گفته رییس کل بانک مرکزی، این تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا که اشتغال خود را حفظ کرده باشند پرداخت خواهد شد.

همتی در این یادداشت آورده است؛ بازپرداخت اقساط این تسهیلات دو ساله بوده و چند ماه برای شروع بازپرداخت آنها تنفس در نظر گرفته شده که احتمالاً زمان آغاز پرداخت اقساط مهرماه خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود بانک ها از تسهیلات مقابله با کرونا، منفی است

سود بانک ها از تسهیلات مقابله با کرونا، منفی است