مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:302020-03-28دانش

غربالگری کرونایی بیش از 4 هزار نفر توسط دانشگاه صنعتی دزفول


رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: برای مقابله با ویروس کرونا، حدود 4 هزار و 425 نفر تاکنون از طریق تماس تلفنی، غربالگری و وضعیت آن ها مشخص شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: برای مقابله با ویروس کرونا، حدود 4 هزار و 425 نفر تاکنون از طریق تماس تلفنی، غربالگری و وضعیت آن ها مشخص شده است.

محمدرضا عصاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تماسی که با دانشکده علوم پزشکی دزفول، سپاه و فرمانداری داشتیم پیشنهاد دادیم که از ظرفیت دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا استفاده شود.

وی افزود: به همین منظور یکی از سایت های دانشگاه را تجهیز کردیم و 50 نفر از دانشگاه صنعتی دزفول، روزانه در دو شیفت مشغول غربالگری و کمک به تعیین وضعیت سلامت افراد تحت پوشش حوزه دانشکده علوم پزشکی دزفول هستند.

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بیان کرد: برای مقابله با ویروس کرونا، خوشبختانه حدود 4 هزار و 425 نفر تاکنون از طریق تماس تلفنی، غربالگری و وضعیت آن ها مشخص شده است.

در این زمینه حدود 12 هزار تماس تلفنی صورت گرفته شد.

عصاری تاکید کرد: رصد و تعیین وضعیت افراد، کمک بسیاری به تصمیم گیری صحیح مسئولین بهداشت و درمان برای کنترل بیماری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری کرونایی بیش از 4 هزار نفر توسط دانشگاه صنعتی دزفول

غربالگری کرونایی بیش از 4 هزار نفر توسط دانشگاه صنعتی دزفول