مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-28پزشكي

بیش از 941 هزار نفر توسط حوزه بهداشت قزوین غربالگری شدند


سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان قزوین گفت: غربالگری جمعیت توسط حوزه بهداشت به صورت تلفنی و حضوری برای 941 هزار و 414 نفر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان قزوین، اقدامات مختلفی از سوی مسؤولان و گروه های جهادی و مردمی برای کاهش شیوع این ویروس صورت گرفته است.

با شیوع گسترده این ویروس در استان قزوین، تلاش کادردرمانی، بهداشتی و پرستاران قابل توجه است که از آنها به عنوان مدافعان سلامت یاد می شود.

در راستای گسترش شیوع این ویروس منحسوس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به راه اندازی سامانه خوداظهار کرده تا مردم با مراجعه به این سامانه، وضعیت سلامتی خود را ثبت کنند.

سامانه خوداظهاری کرونا قابل استفاده برای مردم تمام استان های کشور از جمله مردم استان قزوین است و با آغاز فعالیت آن، مردم این استان نیز اطلاعات خود را در آن ثبت کرده اند.

محمدحسن ارداقیان، سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان قزوین در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام مردم در سامانه خوداظهاری در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: از آغاز به کار این سامانه تا امروز، 116 هزار و 513 نفر در سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت به نشانی  salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 941 هزار نفر توسط حوزه بهداشت قزوین غربالگری شدند

بیش از 941 هزار نفر توسط حوزه بهداشت قزوین غربالگری شدند