مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-28اجتماعي

ورودی های استان کرمان بسته شد / تعطیلی پمپ بنزین ها شایعه است


فرمانده انتظامی استان کرمان از شروع طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کرمان و بسته شدن ورودی های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در ارتباطی با فرماندهان انتظامی سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و اعلام تشدید محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی، بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در راستای حفظ سلامت عمومی و مقابله با بیماری کرونا این طرح از 8 فروردین لغایت 15 فروردین ماه جاری در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود به شهر خود را خواهند داشت، گفت: با در نظر گرفتن تمهیداتی برای شناسایی افراد بومی هر شهر، مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

سردار ناظری بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع تر آنان به شهرهای خود تاکید کرد و گفت: از این عزیزان می خواهیم برای کاهش زنجیره انتقال ویرورس منحوس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان به محدودیت سفرهای برون شهری اشاره و بیان کرد: در این طرح تمامی سفرهای برون شهری لغو خواهد شد البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های استان کرمان بسته شد / تعطیلی پمپ بنزین ها شایعه است

ورودی های استان کرمان بسته شد / تعطیلی پمپ بنزین ها شایعه است