مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-28اقتصادي

تصویب بودجه 600 میلیارد تومانی شهرداری گرگان/ افزایش دو برابری بودجه


بودجه 600 میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری گرگان، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر گرگان با رای اکثریت قاطع اعضا به تصویب رسید.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان گفت: بودجه 600 میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری گرگان، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر گرگان با رای اکثریت قاطع اعضا به تصویب رسید.

عبدالرضا دادبود ظهر امروز شنبه در نشست خبری ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران اظهار کرد: از 600 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده، 347 میلیارد تومان معادل 58 درصد بودجه مربوط به بخش عمرانی و 237 میلیارد تومان مربوط به بخش اعتبارات هزینه و حدود 14 میلیارد تومان نیز مربوط به اعتبارات تملک مالی است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری 300 میلیارد تومان بود که علاوه بر تحقق کامل این مبلغ، توانستیم مازاد بر آن هم داشته باشیم.

شهردار گرگان بیان کرد: با توجه به پروژه های بزرگی که شهرداری گرگان برای امسال در نظر گرفته، نیاز بود که جهشی را در بودجه عمرانی داشته باشیم و در این راستا بودجه امسال شهرداری نسبت به سال گذشته دو برابر شد.

دادبود به برخی از پروژه های در نظر گرفته شده برای امسال اشاره کرد و گفت: شهربازی مدرن، لایروبی رودخانه ها، مرمت و روکش آسفالت، احداث و مرمت پیاده روها، احداث پیاده راه خیابان امام خمینی (ره)، پل سواره رو در منطقه انجیراب، احداث زیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه 600 میلیارد تومانی شهرداری گرگان/ افزایش دو برابری بودجه

تصویب بودجه 600 میلیارد تومانی شهرداری گرگان/ افزایش دو برابری بودجه