مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-28پزشكي

توزیع 8000 ماسک در داروخانه های شهر یاسوج


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از صبح امروز جمعه 8 فروردین 99 تعداد 8 هزار ماسک تولیدی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای توزیع به داروخانه های شهر یاسوج تحویل داده شد.

- “امام بخش قائدی” افزود: سعی ما در انتخاب داروخانه ها این بود که عدالت را رعایت کنیم و بتوانیم منطقه های مختلف شهر را پوشش دهیم تا شهروندان عزیز با سختی مضاعفی برای دسترسی به داروخانه ها روبرو نشوند.

وی اظهارکرد: این تعداد ماسک در خیابان پزشک -داروخانه محمدرضا نیکبخت، خیابان سردار جنگل جنوبی- داروخانه جعفر نیکبخت، سرآبتاوه- داروخانه نگین تاجی، بلوار باهنر- داروخانه دکتر مردی، منطقه مهریان- داروخانه دکتر صادقی، منطقه شرف آباد- داروخانه دکتر حمیدزاده، بلوار قرنی- داروخانه دکتر روهینا و منطقه اکبر آباد- داروخانه دکتر حسینی توزیع می شوند.

وی با اشاره به اینکه این ماسک ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می کنند، تصریح کرد: این ماسک ها از پارچه های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می شوند و سپس برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج تحویل و پس از است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8000 ماسک در داروخانه های شهر یاسوج

توزیع 8000 ماسک در داروخانه های شهر یاسوج