مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:462020-03-28سياسي

جوانان با الگوگیری از جانبازان فرهنگ ایثارگری را در خود نهادینه کنند


سلیمان رستمیان روز شنبه در آستانه روز جانباز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، افزود: حضرت ابوالفضل (ع) بزرگ جانباز تاریخ انسانیت صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی کرد.

وی اظهار داشت: جانبازان با تاسی به سرور و مولای خود بزرگ جانباز دشت کربلا و ایثارگری، پیروی از ولایت را سرلوحه راه خود قرار داده و تا پای جان از ارزش های نظام و انقلاب دفاع کردند، جانبازان سالکانی هستند که در طی طریق، از کاروان شهادت جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در قفس تن و در حصار خاک باقی بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان نمونه های بزرگ افتخار ، شجاعت ، فداکاری و یادگارهای دوران حماسه اند که امروز به عنوان سرمایه های انقلاب، الگوی نسل جوان هستند.

وی ادامه داد: جانبازان به عنوان اسوه های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را با الگوگیری از جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کرده اند.

وی تصریح کرد: جانبازان همواره باوجود خود درس ایثار و ازخودگذشتگی به جامعه می دهند، جانبازان با تکیه بر فرهنگ ایثارگری در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و امنیت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با الگوگیری از جانبازان فرهنگ ایثارگری را در خود نهادینه کنند

جوانان با الگوگیری از جانبازان فرهنگ ایثارگری را در خود نهادینه کنند