مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:462020-03-28سياسي

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عملکرد قابل توجهی دارد


علی مصطفوی روز شنبه در سیزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی بیان کرد: استان از لحاظ تعداد مبتلایان در رده 23 کشور قرار داشته و وضعیت مناسبی دارد ولی این بدان معنی نیست که مشکلی وجود ندارد و مردم باید همچنان رعایت کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی: مردم باید متوجه شوند که خادمان آنان در دولت پای کار هستند وی با اشاره به اینکه مردم باید متوجه شوند که خادمان آنان در دولت پای کار هستند، اظهار داشت: رییس جمهوری نیز بر این امر تاکید دارد و رسانه های ارتباط جمعی استان باید تلاش های خادمان مردم را اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز گذشته، جمعه در 54 نقطه از آذربایجان غربی کلید خورده است، اضافه کرد: مردم استان همکاری خوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا دارند ولی حدود 10 تا 15 درصد از آنان عمق فاجعه را درک نکرده و کرونا را جدی نگرفته اند.

مصطفوی، اطلاع رسانی در زمینه طرح فاصله گذاری اجتماعی را ضروری خواند و بیان کرد: مردم باید مطلع شوند که تضمین سلامت آنان از اولویت های نظام است و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت مردم اجرا می شود.

وی ضمن اشاره به ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان، بیان کرد: شهرستان میاندوآب و بوکان در جنوب آذربایجان غربی به دلیل سفره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عملکرد قابل توجهی دارد

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عملکرد قابل توجهی دارد