مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:262020-03-28حوادث

چند دهنه کوره زغال گیری در سروآباد تخریب شد


مسلم مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ادامه گشت زنی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی در عرصه های طبیعی شهرستان چند دهنه کوره زغال گیری شناسایی و کشف شد.

وی اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت ضمن مختصات برداری و عکسبرداری اقدام به تخریب و انهدام این کوره ها کردند سپس مراتب را صورتجلسه و تحقیقات برای شناسایی متخلفان را آغاز کردند.

رییس اداره منابع طبیعی سروآباد با بیان اینکه بازدید و سرکشی از منطقه به صورت شبانه روزی توسط نیروهای یگان حفاظت ادامه دارد، افزود: سودجویانی که با سوءاستفاده از شرایط موجود حاکم بر کشور بدلیل بیماری کرونا، قصد دست درازی به جنگل ها و مراتع را داشته باشند تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

وی یادآور شد: به موجب اصلاحیه ماده 42 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، بریدن و ریشه کن کردن و سوزانیدن نهال و درخت و تهیه چوب، هیزم و زغال از منابع ملی و توده های جنگلی بدون اخذ پروانه از منابع طبیعی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

بازرسی خودروهای حامل چوب قبل از بارگیری مرادی همچنین از بازرسی خودروهای حامل چوب قبل از بارگیری خبر داد و گفت: تمام محموله های چوب که از مبدا سروآباد حرکت می کنند قبل از بارگیری، با نظارت کارشناسان واحدهای حفاظت و جنگل اداره منابع طبیعی مورد بازرسی قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند دهنه کوره زغال گیری در سروآباد تخریب شد

چند دهنه کوره زغال گیری در سروآباد تخریب شد