مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-28اقتصادي

بیمارستان های گیلان برای موج دوم احتمالی بیماری کرونا آماده هستند


دکتر محمدرضا نقی پور عصر روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: موج اول بیماری را در استان گیلان کنترل کردیم و هم اکنون بخشی از تخت های بیمارستانی استان خالی است.

وی اظهار داشت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان گیلان حدود هزار و 400 تخت در نظر گرفته شده بود که در مراحل بعدی به حدود چهار هزار تخت افزایش یافت.

وی با بیان اینکه آمادگی نسبی در استان وجود دارد ، تصریح کرد : موج دوم بیماری موضوعی است که پیش بینی می شود زیرا ما رفتار این ویروس مرموز را نمی شناسیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به ایجاد نقاهتگاه در رشت افزود: در برخی شهرستان ها نیز نقاهتگاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا در گیلان و پوشش 87 درصدی مردم این استان اظهار داشت: حدود 400 هزار نفر که شماره تلفنی از آنها در دسترس نداریم باقی مانده اند که انتظار است به نزدیکترین مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده و یا برای ثبت نام در سامانه www.

salamat.

ir مراجعه کنند.

وی اظهار امیدواری کرد : با مداخلاتی همانند طرح ملی مبارزه با کرونا و فاصله گذاری اجتماعی وارد موج دوم بیماری در استان گیلان نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های گیلان برای موج دوم احتمالی بیماری کرونا آماده هستند

بیمارستان های گیلان برای موج دوم احتمالی بیماری کرونا آماده هستند