مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-28سياسي

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در قزوین اجرا می شود


هدایت الله جمالی پور روز شنبه در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین که در دفتر ایشان برگزار شد، افزود: بعد از اعلام آلودگی استان به ویروس کرونا از اوایل اسفندماه، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت و از همان موقع برنامه های مختلفی را برای صیانت از مردم در 2 حوزه پیشگیری و درمان اجرا کرد.

وی افزود: از مردم انتظار داشتیم بعد از تعطیلی مناسک مذهبی توسط ولی فقیه و سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد موضوع ویروس کرونا را جدی تر گرفته و در قطع زنجیره انتقال آن همراهی بیشتری داشته باشند.

جمالی پور اضافه کرد: بسیاری از مردم از همان ابتدای شروع به کار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا با تذکرات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان همکاری لازم را داشتند و برخی نیز متاسفانه تذکرات مسئولان خدمتگذار را جدی نگرفتند.

استاندار قزوین گفت: با توجه به این موضوع، طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتقال بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره آن در استان اجرا شد و طی روزهای آینده نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به شیوع کرونا، افزود: در این راستا بسته های بهداشتی و غذایی از منابع دولتی و کمک خیّران و از طریق فرمانداری ها، هل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در قزوین اجرا می شود

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در قزوین اجرا می شود