مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-28پزشكي

جزییات چگونگی تردد در جاده های برون شهری مهاباد اعلام شد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در مهاباد روز شنبه به در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق تصمیمات اعضای ستاد مقابله با کرونا مقرر شده است از صبح امروز عبور و مرور برای تمامی شهروندان در مبادی ورودی و خروجی های شهر ممنوع بوده و ماشین های دارای بارنامه مواد غذایی، سوخت، درمان، ماشین های امدادی و بیماران خاص آن هم با کسب مجوز از شبکه بهداشت و درمان حق عبور دارند.

امیر بهزاد ادامه داد: کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی نیز باید برای دریافت مجوز تردد و اخذ کارت عبور به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: کشاورزان، باغداران و زارعان ساکن مهاباد نیز تنها با ارائه شناسنامه باغی عکس دار یا دفترچه کشاورزی عکس دار به همراه کارت ملی و خودرو پلاک مهاباد آن هم بدون سرنشین خانوار می توانند تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه از ورود روستاییان به داخل شهر نیز جلوگیری خواهد شد، عنوان کرد: اهالی روستاها نیز برال تهیه مایحتاج یا موارد پزشکی آن هم با تایید دهیاری مربوطه قادر خواهند بود تردد کنند.

وی با بیان اینکه اجتماع بیش از پنج نفر هم در سطح شهرستان ممنوع است گفت: خرید و فروش موادغذایی و لبنی به صورت اینترنتی و تلفنی بدون دریافت مجوز نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات چگونگی تردد در جاده های برون شهری مهاباد اعلام شد

جزییات چگونگی تردد در جاده های برون شهری مهاباد اعلام شد