مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-28اقتصادي

نصب روشویی در اماکن پرتردد تهران توسط اوقاف شرق تهران


با توجه به لزوم شست وشوی مستمر دست ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، اداره اوقاف شرق تهران اقدام به ساخت و نصب روشویی هایی در معابر و اماکن پرتردد تهران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، گروه های جهادی به همراه خادمان افتخاری بقاع متبرکه استان تهران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام به ضدعفونی خیابان ها و معابر می کنند.

همچنین توزیع مواد ضدعفونی و تولید و توزیع ماسک از دیگر اقداماتی است که توسط خادمان امامزادگان برای مهار کرونا صورت می گیرد.

به گفته معاون فرهنگی اداره اوقاف استان تهران، یک میلیارد و 400 میلیون تومان از موقوفات خیران استان تهران نیز برای مبارزه با کرونادر نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، با توجه به تأکید سازمان جهانی بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر شست وشوی دائم دست ها برای جلوگیری از کرونا، اداره اوقاف شرق تهران اقدام به ساخت روشویی و نصب آن در معابر و مکان های پرتردد شهر تهران همچون سوپرمارکت ها، نانوایی ها و میادین میوه و تره بار کرده است.

روشویی های ساخته شدن توسط نیروهای جهادی قرارگاه شهید ابراهیم هادی با هزینه تقریبی 200 هزار تومان تهیه شده است و در مرحله نخست تاکنون 50 روشویی ساخته و آماده نصب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب روشویی در اماکن پرتردد تهران توسط اوقاف شرق تهران

نصب روشویی در اماکن پرتردد تهران توسط اوقاف شرق تهران